.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ساری: زمستان امسال قطعی گاز نداریم

سید رمضان شجاعی گفت: وزیر نفت در خصوص رفع مشکل قطعی گاز در مازندران قول مساعد داد.

به گزارش شمال نیوز ، شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر در ساری با اشاره به مشکل قطع گاز در استان در زمستان سال گذشته ادامه داد: به دلیل اینکه مازندران در انتهای خط لوله گاز سراسری قرار دارد نیازمند به تامین گاز از منابع دیگر است.

|به گفته وی با بروز مشکل قطعی گاز در سال گذشته با موافقت دولت اتصال خط لوله گاز دامغان به کیاسر مصوب شد.

نماینده ساری از تلاش نمایندگان مازندران برای رفع کمبود اعتبارفراروی طرح گاز رسانی به استان‌ خبر داد و افزود: متاسفانه این امر علاوه بر تاخیر در اجرای طرح باعث بروز مشکلاتی نیز برای مردم شده است.

شجاعی در خصوص رفع مشکل قطعی گاز در مازندران نیز گفت: در حاشیه جلسه علنی دیروز مجلس وزیر نفت قول داد زمستان امسال از قطعی گاز درمازندران جلوگیری شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: پنج شنبه هفته جاری با حضور نمایندگان وزارت نفت و مسئولان منابع طبیعی به همراه پیمانکار در منطقه ، پروژه انتقال خط لوله انتقال گاز دامغان - کیاسر- ساری - نکا وارد فاز جدیدی خواهد شد.

شجاعی کیاسری افزود باگسترش این خط لوله علاوه برمردم منطقه چهادانگه اهالی بخش دودانگه نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

نماینده ساری همچنین از ارائه سه طرح مهم توسط مجمع نمایندگان مازندران در آستانه سفر رئیس جمهور به مازندران خبر داد و گفت: این طرحها شامل ایجاد منطقه آزاد انرژی درکنار سواحل دریای خزر، احداث راه ارتباطی در امتداد استانهای شمالی و مهار آب های سطحی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.256 seconds.